Ik zou op 21-08 mijn maandelijkse factuur krijgen maar ik heb nu steeds niks gekregen en kan dus niet mijn abonnement betalen.. Wat is er aan de hand?
Moet ik gewoon wachten ?
Kan het dat mijn factuur later nog komen?
Alvast bedankt.
Ik zou op 21-08 mijn maandelijkse factuur krijgen maar ik heb nu steeds niks gekregen en kan dus niet mijn abonnement betalen.. Wat is er aan de hand?
Moet ik gewoon wachten ?
Kan het dat mijn factuur later nog komen?
Alvast bedankt.
Goedemiddag AngelaOlivier en welkom bij de NS Community!
De datum die wordt aangegeven in je Mijn NS account is over het algemeen een streefdatum. Het kan enkel dagen daarvan afwijken. Zeker gezien de 21e een zondag was, is het niet heel raar dat je op die dag nog geen mail hebt gekregen.
Ik verwacht dat je de mail de komende dagen zou moeten ontvangen. Als je hem eind van de week nog niet binnen hebt kun je het beste contact op nemen met onze Klantenservice. Alle contactopties vind je hier. Vergeet overigens ook niet om je SPAM-folder te controleren.
Die factuur zal nog wel komen, betaling is per incasso dus je hoeft zelf niet ‘te betalen’.
Of bedoel je dat je een mail hebt gekregen dat er een factuur klaar staat, maar kunt die niet inzien? Dan neem contact op met de Klantenservice want ‘zonder factuur geen incasso’ was de belofte. Je abonnement zal gewoon doorlopen dus dat is geen probleem.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.