Ik kreeg dit bericht, maar ik heb vandaag alleen Tweede Klasse gereisd!
Relatienummer: 1001556383 | Ons kenmerk: 5211421335 | |||||
|
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelIk kreeg dit bericht, maar ik heb vandaag alleen Tweede Klasse gereisd!
Relatienummer: 1001556383 | Ons kenmerk: 5211421335 | |||||
|
Beste antwoord door Robert B
Bekijk origineelDit betekent dat de conducteur bij de kaartcontrole heeft geconstateerd dat u zich zittend dan wel staand in de eerste klas bevond.
Welkom bij de NS Community!
Top zeg, een 1e klas toeslag
Neem contact op met de NS Klantenservice (telefoon, chat) om het te laten corrigeren.
Dit betekent dat de conducteur bij de kaartcontrole heeft geconstateerd dat u zich zittend dan wel staand in de eerste klas bevond.
Feitelijk betekent het alleen dat het systeem denkt dat die conducteur dat geregistreerd heeft. Als TS aangeeft alleen tweede klasse gereisd te hebben, zou er natuurlijk ook sprake kunnen zijn van een fout (in het systeem danwel van de conducteur).!
En dit is dus een van de grote nadelen van die sneaky correctietarieven. Want hoe kun je ooit bewijzen dat je niet in de 1e klas bent geweest? Een boete/correctietarief moet gewoon direct uitgeschreven worden en gemeld aan de reiziger. Dan kan daar achteraf ook geen welles/nietes-spelletje meer gespeeld worden.
Heb je al een account? Inloggen
Nog geen account? Maak een account aan
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.