beantwoord

Factuur van €0,00

  • 2 April 2023
  • 8 reacties
  • 199 Bekeken

Reputatie 1

Goedeavond,

Ik heb een NS Flex weekend vrij 1e klas abbonnement en vandaag is mijn maandelijkse factuur gekomen. Alleen het factuurbedrag was €0,00 terwijl dat dus €43,95 zou moeten zijn. Is er ergens toevallig iets misgegaan? En ook bij mijn partner is dit het geval.

icon

Beste antwoord door Tochjo 2 April 2023, 21:17

Bekijk origineel

8 reacties

Badge +3

Door een fout zijn de abonnementskosten niet op de factuur gekomen. Er zou volgende week een extra factuur moeten komen voor de abonnementskosten.

Reputatie 1

Okee helemaal duidelijk. Dankjewel voor het antwoord

Badge +3

Is overigens niet de eerste keer (minimaal twee keer eerder gebeurd, maar alweer een tijdje geleden).

Komt goed, factuur voor abonnementskosten volgt.

In hapklare brokjes, zie de volgende reacties.

Reputatie 1

Ik heb vanochtend de factuur voor de abonnementskosten ontvangen maar ook deze klopt niet. Er is alleen maar €9,00 gefactureerd ipv €43,95. Als ik op de factuur kijk is alleen het 1e klas deel van NS Flex weekend vrij gefactureerd en niet het NS Flex weekend vrij abonnement zelf

Reputatie 7
Badge +1

Ik heb vanochtend de factuur voor de abonnementskosten ontvangen maar ook deze klopt niet. Er is alleen maar €9,00 gefactureerd ipv €43,95. Als ik op de factuur kijk is alleen het 1e klas deel van NS Flex weekend vrij gefactureerd en niet het NS Flex weekend vrij abonnement zelf

Ik sta helaas bij NS nergens meer van te kijken zeker op ICT gebied.

Reputatie 7
Badge +3

Ze zijn niet voor niets op zoek naar een ICT-strateeg.
https://www.werkenbijns.nl/vacatures/it-strateeg-utrecht-utrecht-982699

Badge +3

Het gaat kennelijk in stapjes. Voor mijn Dal Vrij 2e klas kreeg ik vandaag een factuur voor onbeperkt reizen in de daluren; ook bij mij ontbreekt het onbeperkt reizen in het weekend dus:
 

 

Reputatie 1

Gistermiddag heb ik nog een factuur gekregen voor het Weekend vrij deel. Probleem is dus opgelost.

Reageer