Ik heb op 1 oktober mijn NS Flex Basis om gezet naar NS Flex dal voordeel voor 2,50€ per maand. Helaas kon ik dat niet zelf door foutmeldingen op de site dus heeft een medewerker dat gedaan. Dag later kreeg ik een factuur van 1 euro. Ik dacht wat gek maar ik dacht misschien wordt het verrekend met de volgende factuur. Zojuist heb ik echter een factuur gekregen voor 2,50€. Waar is die ene euro voor?! Moet je voor iedere wijziging die je doet een euro betalen ofzo?!
Factuur van 1 euro?
Beste antwoord door Robert B
Op de laatste cent klopt meestal toch wel!
Wegens je vaste ‘Flex datum’ heeft de periode van 12 september t/m 11 oktober 30 dagen.
Een op 1 oktober afgesloten Dal Voordeel loopt dan t/m de 11e (dat zijn12 dagen) en 12/30 dagen van die (actietarief) € 2,50 is precies 1 euro, dus dat klopt!

De factuur die je nu ontvangen hebt is voor 12 oktober t/m 11 november, maar zoals gezegd kan je vanaf 1 november weer wisselen van abonnement.
Behoud je Dal Voordeel dan zal je factuur van 12 december meer zijn dan € 2,50 omdat je vanaf 1 januari die actiekorting niet meer hebt (en omdat dan de prijs van Dal Voordeel verhoogd wordt, de actiekortig is gewoon die € 3,10 per maand, zie je factuur).
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.