Skip to main content

Geachte mevrouw/meneer. 

Vandaag heb ik een factuur ontvangen voor 69 euro en ik begrijp het niet. In januari was het openbaar vervoer gratis voor mij omdat ik een student nog was en ik had studiefinanciering. Maar ik heb het stopgezet. Waarom moet ik voor januari betalen? Kunt u mij alstublieft helpen met dit probleem?

Ik hoop van u een snelle reactie.

Met vriendelijke groet, 

Rita Bondar 

Als je in je MijnNS account kijkt kun je een specificatie zijn van de factuur. Daar staat precies waar de kosten vandaan komen


Bij studentenreisproduct is het OV niet altijd gratis. Je hebt of gratis in weekend en reist doordeweeks met 40%korting of gratis doordeweeks en reist in het weekend met 40% korting.


Als je een factuur hebt gekregen, heb je waarschijnlijk een Flex-abonnement (reizen op rekening). Dat gaat niet goed samen met het Studentenreisproduct.

Kijk zoals hierboven geadviseerd op de factuur voor een specificatie van de kosten. Kom je er niet uit? Neem dan rechtstreeks contact op met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.


Reageer