Skip to main content
beantwoord

Factuurnummer ** *** ** *** 06

  • May 19, 2025
  • 1 reactie
  • 31 Bekeken

Geachte heer, mevrouw

 

Ik heb twee vragen over factuurnr.  ** *** ** *** 06 van 02 mei 2005:

 

De eerste vraag is: op 09-04-2025 heb ik ingestapt op lijn 18 naar  Derkinderenstraat .. en de kosten normaal is € 1,79 maar staat op de factuur € 4,00 

    en heb ik niet vergeten op uit te checken.

 

De tweede vraag is: op 09-04-2025 staat er op de factuur dat ik op Lijn 100 ingestapt, maar eigenlijke heb ik nooit op lijn 100 ingestapt.

 

M.V.Groeten

 

maryoo

 

 

Beste antwoord door Sander-VH

Geachte heer, mevrouw

 

Ik heb twee vragen over factuurnr.  ** *** ** *** 06 van 02 mei 2005:

 

De eerste vraag is: op 09-04-2025 heb ik ingestapt op lijn 18 naar  Derkinderenstraat .. en de kosten normaal is € 1,79 maar staat op de factuur € 4,00 

    en heb ik niet vergeten op uit te checken.

 

De tweede vraag is: op 09-04-2025 staat er op de factuur dat ik op Lijn 100 ingestapt, maar eigenlijke heb ik nooit op lijn 100 ingestapt.

 

M.V.Groeten

 

maryoo

 

 

Voor dit soort vragen kan de NS klantenservice je het beste helpen. Deze community kan niet kijken in jouw persoonlijke gegevens. op https://www.ns.nl/klantenservice/contact vind je de mogelijkheid om een chat te starten of een telefoonnummer om te bellen. 

1 reactie

Sander-VH
  • NS Hoofdconducteur
  • Antwoord
  • May 19, 2025

Geachte heer, mevrouw

 

Ik heb twee vragen over factuurnr.  ** *** ** *** 06 van 02 mei 2005:

 

De eerste vraag is: op 09-04-2025 heb ik ingestapt op lijn 18 naar  Derkinderenstraat .. en de kosten normaal is € 1,79 maar staat op de factuur € 4,00 

    en heb ik niet vergeten op uit te checken.

 

De tweede vraag is: op 09-04-2025 staat er op de factuur dat ik op Lijn 100 ingestapt, maar eigenlijke heb ik nooit op lijn 100 ingestapt.

 

M.V.Groeten

 

maryoo

 

 

Voor dit soort vragen kan de NS klantenservice je het beste helpen. Deze community kan niet kijken in jouw persoonlijke gegevens. op https://www.ns.nl/klantenservice/contact vind je de mogelijkheid om een chat te starten of een telefoonnummer om te bellen.