Waarom betaal ik te veel? Van 15/01/2023 tot 15/02/2023 heb ik gereisd voor 64,05€, het abonnementsgeld zou 99,00€ moeten zijn met 34,95.Ik heb echter in totaal 229,97 facturen ontvangen.Is dat niet verkeerd? Ik heb mijn abonnement gewijzigd op 03/02/2023.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Maimaiti,
Je kunt de factuur inzien op Mijn NS onder het kopje Betaalgegevens. Daarop staan alle kosten gespecificeerd.
Als je specifieke vragen over je abonnement of over je factuur hebt, kun je het beste rechtstreeks contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of Twitter.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.