Skip to main content
Antwoord

Fietsenstalling in en uitchecken

  • August 18, 2022
  • 1 reactie
  • 63 Bekeken

Ik heb een factuur gekregen van de maand Juli maar ik heb mijn fiets niet 1 week in de fietsenstalling laten staan want als ik erin ga checkt die uit en als ik eruit ga checkt die in hoe kan ik dit oplossen? Ik betaal nu steeds voor iets waar ik geen gebruik van maak.

 

Beste antwoord door Thom

Neem contact op met de afdeling OV-fiets van Klantenservice, die kunnen overal bij. 030 7515155. Een keuzemenu volgt. 
Klantenservice is wel zwaar belast, er zijn wachttijden. 

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • August 18, 2022

Neem contact op met de afdeling OV-fiets van Klantenservice, die kunnen overal bij. 030 7515155. Een keuzemenu volgt. 
Klantenservice is wel zwaar belast, er zijn wachttijden.