Skip to main content
Antwoord

fietsenstalling maastricht

  • September 6, 2024
  • 2 reacties
  • 63 Bekeken

Hoi, 

Ik proberen al 2 dagen een jaarabonnement af te sluiten online voor de fietsenstalling in Maastricht station. Dit lukt steeds niet door een foutmelding dat er een open bestelling is voor hetzelfde product.  Wat moet ik nu doen? 

Beste antwoord door MoDe

Je kunt het beste telefonisch, via Facebook, X of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken.

2 reacties

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • September 6, 2024

Je kunt het beste telefonisch, via Facebook, X of chat contact opnemen met NS klantenservice. Zij kunnen met jou meekijken.


Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper***
  • September 6, 2024

Hoi, 

Ik proberen al 2 dagen een jaarabonnement af te sluiten online voor de fietsenstalling in Maastricht station. Dit lukt steeds niet door een foutmelding dat er een open bestelling is voor hetzelfde product.  Wat moet ik nu doen? 

Dit probleem speelt al jaren. Zie bijvoorbeeld onderstaand topic (maar er zijn er veel meer). Het is tekenend voor NS dat dit probleem nu nog steeds niet is opgepakt. Dit soort topics zorgt alleen maar voor extra druk bij de klantenservice.