beantwoord

Flex abonnement

  • 6 February 2023
  • 2 reacties
  • 56 Bekeken

Mijn vrouw heeft een flex abonnement en nu wil ik op hetzelfde mailadres nog een flex abonnement voor mij af te sluiten. Kan dat

icon

Beste antwoord door Stijn NS 6 February 2023, 21:30

Bekijk origineel

2 reacties

Goedenavond 1-zwiggelte. Ja, dat is mogelijk, maar dan zal jouw vrouw de beheerder worden van jouw abonnement.

Per e-mailadres kan er maar één Mijn NS account gemaakt worden en via dat Mijn NS account wordt dan het NS Flex abonnement besteld. Het is dus niet mogelijk om met een e-mailadres wat al gebruikt wordt voor een Mijn NS account, een tweede Mijn NS account aan te maken en daarmee voor jouzelf ook een NS Flex abonnement te bestellen. Jouw vrouw kan dan via haar mijn NS account het abonnement bestellen wat dan op jouw kaart komt te staan, maar dan zal zij de contracthouder worden in onze registratie (beheerder) en jij de kaarthouder (gebruiker). Voor het wijzigen op stopzetten van het abonnement zal je vrouw dan contact op moeten nemen.

Badge +3

Nee, dit kan niet. Sinds er geen bijabonnementen meer zijn (die zijn er sowieso niet met Flex) moet elke volwassene een eigen account hebben, dus jij als kaarthouder en je vrouw als contracthouder kan dus niet meer.

Gelukkig is het bij de meeste e-mailproviders simpel om meerdere alisasen aan te maken of te gebruiken. Bij Gmail komen bijv. pietje.puk en pietjepuk en p.ietjepuk en pietje.puk+ns gewoon allemaal aan in dezelfde mailbox.

Meerdere gebruikers/accounts/klantnummers op hetzelfde woonadres is natuurlijk geen probleem.

Reageer