beantwoord

Flex abonnement

  • 2 October 2023
  • 3 reacties
  • 72 Bekeken

Heb recent mijn Flex abonnement stopgezet maar krijg wel nieuwe factuur! 

icon

Beste antwoord door Thom 3 October 2023, 00:12

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +4

U krijgt na het stopzetten van een Flexabonnement altijd een factuur, waarin het oude en het nieuwe abonnement worden verrekend. Als u van een duurder naar een goedkoper abonnement gaat, levert dat meestal een rekening op met een teruggave in plaats van een betaling. Staat er een minteken voor het bedrag dan is het een teruggave.

Overigens kan uw opzegging net kruisen met de nieuwe rekening waarbij u vooraf het abonnement moet betalen. in dat geval wordt het achteraf verrekend, binnen een week en meestal sneller.

Verder hoeft u alleen een factuur te betalen. De widget op de Mijn NS pagina is een bron van verwarring en zeker bij een abonnement. Wat daar staat over wat u moet betalen, is heel vaak, zo niet bijna  altijd onjuist.

   

Badge +3

De widget op de Mijn NS pagina is een bron van verwarring en zeker bij een abonnement. Wat daar staat over wat u moet betalen, is heel vaak, zo niet bijna altijd onjuist  

Tja.. 30 november?

Ik krijg 9 oktober (en 9 november) toch echt wel 100% zeker een factuur/incasso voor € 2,50 hoor (plus reiskosten voor Dal Voordeel met korting). Maak ik me geen zorgen over.

Als ze die (voor altijd) vergeten is het ook prima natuurlijk!

Je facturen kloppen dus gewoon (nou ja, bijna altijd)… 😴

Badge +3

Gerelateerd? 

 

Reageer