Skip to main content

Hallo, 

Ik heb vandaag een flex dal abonnement genomen. Ik kreeg direct een mail met bevestiging. Daarin stond dat ik nog een email zou ontvangen, zodat ik het abonnement kan koppelen aan mijn ov chipkaart en het dan geldig is om mee te reizen. Ik heb die mail nog niet ontvangen en ik wacht erop zodat ik kan reizen met korting. Ik heb namelijk al wel betaald voor het abonnement. Kunt u deze mail sturen? 

Het betreft deze tekst in de mail: 

Volgende stap: zet NS Flex op uw OV-chipkaart.

Zodra NS Flex Dal Voordeel voor u klaarstaat, krijgt u van ons een e-mail. Hierna kunt u NS Flex op uw OV-chipkaart zetten bij een NS-kaartautomaat of een OV-chipkaart servicepunt. U kunt dan meteen reizen met NS Flex. 

Groetjes karlijn 

U zult deze vraag aan Klantenservice moeten stellen, wij zijn welwillende gebruikers die andere helpen maar geen toegang hebben tot de administratie. Het telefoonnummer is 030 7515155. Ik zou echter ook even in de bak met junkmail of reclame kijken.

Kennelijk heeft u Flex op een bestaande kaart aangevraagd. Even naar het automaat, bestelling ophalen en bevestigen; dan kunt u meteen met Flex reizen. U krijgt bij het inchecken de melding reizen op rekening.

Zie de aanvullende opmerking hieronder. U kunt het ook gewoon even proberen op een automaat, er gaat op dit punt wel eens vaker iets mis.

Heb je misschien gekozen voor een latere ingangsdatum dan vandaag (intussen gisteren)? Pas op de ingangsdatum ontvang je de mail dat het abonnement klaar staat bij een automaat en is het vanaf die datum op te halen. 

Reageer