beantwoord

flex abonnement voor partner


Reputatie 2
  • Reisadviseur*
  • 58 reacties

Mijn man heeft een ov kaart.

Hij is digibeet en heeft geen iphone. 

en geen mailadres.

Nu wil hij een flex abonnement met 40% korting in de daluren.

hoe kan hij deze verkrijgen?

 

icon

Beste antwoord door Robert B 2 March 2024, 20:06

Bekijk origineel

10 reacties

Badge +3

Dat zal iemand anders dan voor hem moeten regelen, via https://www.ns.nl/abonnementen/dal-voordeel

Als je man al een persoonlijke ov-chipkaart (met foto dus) heeft moet het abonnement nog wel op de kaart gezet worden bij een ophaalpunt (station, supermarkt).

Een nieuwe persoonlijke ov-chipkaart met Dal Voordeel is gratis, levertijd een week.

Reputatie 2

Is dit hetzelfde als een flex voordeel welke nu 3 maanden tijdelijk €2,50 is en daarna €5, 60?

Zo ja, dan zal ik morgen eens de zuil bezoeken op het station, eenvoudig opgelost zou dat zijn.

Badge +3

Is dit hetzelfde als een flex voordeel welke nu 3 maanden tijdelijk €2,50 is en daarna €5, 60

Dat klopt. Bij bestellen bij een servicebalie op een station moet je man er wel bij zijn (met identiteitsbewijs).

Reputatie 2

Het is u wel duidelijk dat hij geen ns account heeft omdat hij digibeet is?

 

Reputatie 2

oh, dit kan dus niet via de automaat?

wel bij een groot station met ns balie?

Badge +3

De balies vind je in Maastricht, Eindhoven, Breda, Rotterdam, Den Haag, Den Haag HS, Leiden, Schiphol, Amsterdam CS, Amsterdam Sloterdijk, Zaandam, Amsterdam Zuid, Arnhem, Enschede, Haarlem, Leeuwarden, Utrecht en Zwolle.

Reputatie 2

Dank voor de reactie, ik ga dit in orde maken 

Reputatie 2

Dank voor de reacties, ik heb een andere oplossing gedaan, eerst voor mijn man een mail adres aangemaakt en daardoor kon ik voor hem  een online bestelling doen en heb gekozen voor dal voordeel met keuzedagen. Zodat het eea eenvoudiger is in gebruik waarmee ik al jaren bekend ben.  Nogmaals dank voor het meedenken en uw moeite. Groet.  

Reputatie 7
Badge +3

Dat is inderdaad de makkelijkste oplossing. Helaas is het tegenwoordig zo dat iemand die niet digitaal vaardig is en geen e-mailadres heeft voor allerlei zaken afhankelijk is van anderen. En niet iedereen wil afhankelijk zijn van een ander, maar gewoon dingen zelf kunnen regelen. 

Badge +3

Beste antwoord mag gewijzigd worden naar de oplossing van @Tru 

Reageer