beantwoord

flex abonnementen

  • 28 May 2023
  • 3 reacties
  • 56 Bekeken

Beste,

Ik zie op mijn factuur dat mijn maandelijkse kosten 5,60 zijn terwijl dit 2.50 was. Nu heb ik tussentijds inderdaad ergens op gedrukt waardoor ik het abonnement heb opgezegd maar dat is na 1 dag weer hersteld. Ik heb toen contact gehad met de klantenservice en die hebben ook aangegeven dat de kosten gewoon 2,50 bleven. Kunt u voor mij nakijken hoe dit kan?

 

Groeten Karin

icon

Beste antwoord door Tochjo 28 May 2023, 10:16

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Gezien de prijs gaat het om NS Flex Dal Voordeel. Dit abonnement kost normaal 5,60 euro per maand. Dit abonnement was tijdelijk te koop voor 2,50 euro per maand, maar dat ging om een actieprijs die maar drie maanden zou gelden. Kan het zijn dat die maanden voor u nu voorbij zijn?

Hoe dan ook, deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij kunnen vanzelfsprekend niet bij uw klantgegevens. Als u van mening bent dat u toch nog 2,50 euro per maand zou moeten betalen, dan moet u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om te laten uitzoeken waar het misgaat.

Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag telefonisch bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.

Bedankt voor dit snelle antwoord. Dan ga ik straks even bellen.

Groeten Karin

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je tijdens de looptijd van de actie opzegt en het abonnement opnieuw aanvraagt, geldt het normale tarief.

Reageer