beantwoord

Flex dal abonnement

  • 16 August 2022
  • 1 reactie
  • 30 Bekeken

Goedemorgen,

Ik heb voor augustus een Flex dal abonnement gekocht. Deze staat alleen niet in mijn account en er staat daar ook geen factuur terwijl ik wel twee bevestigingsemails heb gekregen. Nu moet ik morgen naar Utrecht dus ik zou graag willen dat het daarvoor geregeld is. 

Met vriendelijke groet,

Nina Kempenaar.

icon

Beste antwoord door Aurora NS 16 August 2022, 13:36

Bekijk origineel

1 reactie

Goedemiddag CJ Kempenaar, en welkom op de NS Community!

Heb je de OV-chipkaart waar het abonnement op geplaatst is wel toegevoegd aan je Mijn NS-account? En heb je NS Flex geactiveerd bij een kaartautomaat?
Na beide handelingen kun je het abonnement normaliter gewoon in je account zien. Zo niet, neem dan vooral contact op met de Klantenservice. Zij kunnen met je meekijken.

Reageer