Skip to main content

Ik wil abonnement NS Flex dal nu al per 6 augustus 2023 opzeggen maar dat schijnt nu nog niet te kunnen. Ik had dit abonnement alleen nodig voorde 4 daagse

NS Flex-abonnementen kunnen pas na een maand worden beëindigd (= omgezet in NS Flex Basis/zonder abonnement). Die beëindiging kan niet van tevoren worden doorgegeven. Als 6 augustus de eerste dag is waarop uw abonnement kan worden beëindigd, maak dan een aantekening in uw agenda zodat u niet vergeet het die dag te doen. De beëindiging vindt dan direct plaats.


Welkom bij de NS Community!

Een NS Flex abonnement loopt minimaal een maand, waarna je het op elke dag kunt wijzigen of opzeggen.

Doe je dat op de eerst mogelijke datum (zie de melding die je krijgt) dan betaal je de volgende maand niet.

Als je het dus op 6 juli besteld hebt kan je het dus opzeggen per 6 augustus, zet het dan om naar Flex Basis (gratis) en daarna van je kaart verwijderen via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/online-beeindigen

Dit kon eerst makkelijker, maar dus nu via https://www.ns.nl/nsflex/webshop#/zelf-beeindigen/selecteer

Wat slecht zeg, want ‘niks’ is spreektaal en ‘je’ mag van mij (oude lul ) https://www.youtube.com/watch?v=lvt6TC_IZRI) gerust ‘u’ zijn op die pagina 😣 

 


Kan de vorige reactie niet meer beweken maar dat dus.

Jij/je/jou(w) waar je op zijn minst ‘u’ zou verwachten !? 🙄

Mij maakt verder niet uit (hier, op het forum/community) maar op een website en correspondentie toch graag anders. Screenshot uit het archief:

De 'niks’ op eerdere pagina's was jaren geleden al opgepikt door de content beheerders, maar nu de jij/jou(w) nog, opnieuw… 😣

Oh, dat oude topic over ‘niks’ hier 

 


Ik vind het wel leuk deze oude reactie van me nog te lezen. Hij stond me overigens nog klaar voor de geest. Het viel mensen op dat ik de u-vorm steeds hanteerde en dat moest NS ook maar weer doen. Voor mij hoeft het niet overigens. Ik vousvoyeer vaak, maar heb er geen moeite mee dat mensen me tutoyeren.


Reageer