beantwoord

flex dal voordeel

  • 13 September 2022
  • 6 reacties
  • 100 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Ik heb vorige week een persoonlijke ov kaart gekocht met een flex dal voordeel abonnement zonder saldo. Wanneer kan ik de ov kaart thuis verwachten? Hoe koppel ik het abonnement aan de ov kaart? Kan ik voor mezelf een eticket met 40 proc korting kopen of moet ik altijd reizen met de ov chip en een factuur achteraf betalen?

 

 

 

icon

Beste antwoord door Daniël NS 13 September 2022, 21:54

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 6

Hey Dwe22. Welkom bij de NS Community.

Je krijgt deze nieuwe kaart binnen 7 dagen in huis. Is dit niet het geval, neem dan contact op met onze klantenservice. Verder hoef je dit dan niet te koppelen, het staat al op je pas klaar als je het op een nieuwe pas aanvraagt. Je checkt dan altijd in en uit met je OV-chipkaart om hier van gebruik te maken, je koopt hier geen e-tickets voor. Je betaalt dan inderdaad voor al je ritten achteraf.

Dank voor het bericht. Als ik het goed begrijp hoef ik dus alleen maar in en uit te checken en dat is dan voldoende? Hoe weet ik dan de prijs van een rit? Misschien een domme vraag maar ik ga nooit met de trein...

Reputatie 7
Badge +3

Dank voor het bericht. Als ik het goed begrijp hoef ik dus alleen maar in en uit te checken en dat is dan voldoende? Hoe weet ik dan de prijs van een rit? Misschien een domme vraag maar ik ga nooit met de trein...

De prijs van de rit kun je achteraf zien in MijnNS. Vooraf kun je deze zien in de reisplanner door jouw reis daar in te voeren. Je krijgt korting bij het inchecken in de daluren.

Reputatie 7
Badge +3

De prijs van een reis is te zien in de reishistorie in je MijNS account. Wel kan het zo zijn dat het soms wat langer duurt voor alle ritten in de reishistorie zichtbaar zijn, soms een paar dagen, maar kort geleden duurde het bij mij bij een reis 3 weken. Die 3 weken is denk ik wel een uitzondering.

De prijs van een reis is te zien in de reishistorie in je MijNS account. Wel kan het zo zijn dat het soms wat langer duurt voor alle ritten in de reishistorie zichtbaar zijn, soms een paar dagen, maar kort geleden duurde het bij mij bij een reis 3 weken. Die 3 weken is denk ik wel een uitzondering.

Ben je zo lang onderweg geweest dan ?  🤣

Reputatie 7
Badge +3

Zou wel een goedkoop ritje zijn geweest, 3 weken onderweg voor €0,00 😂

Gelukkig lag ik gewoon rond 2 uur die nacht in mijn bedje.

 

Reageer