beantwoord

Flex Dal Voordeel

  • 30 October 2022
  • 1 reactie
  • 64 Bekeken

Hallo, ik ben een maandje geleden afgestudeerd en wil nu graag gebruik gaan maken van het Flex Dal Voordeel abonnement (omdat mijn studenten OV dan dus stopgezet wordt). Dit kan het eerste jaar na afstuderen kosteloos. Echter weet ik niet precies wat ik in de toekomst wil gaan doen. Het kan goed zijn dat ik vanaf februari of september start met een Master.

Hoe werkt het dan met mijn abonnement? Het zou namelijk zonde zijn als ik het Flex Dal Voordeel met een jaar gratis aanzet terwijl ik het maar tot februari gebruik. En kan ik bij het starten van een Master dan gewoon weer een student week abonnement nemen? 

Ik hoor het graag!

icon

Beste antwoord door Lorena NS 30 October 2022, 14:02

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 6
Badge +2

Hoi J.urr3 en welkom op de NS Community! 
Je kan het abonnement stopzetten als je weer gebruik kan maken van het Studentenreisproduct. Echter is jouw unieke actiecode maar één keer geldig voor één (aaneengesloten) jaar. Dus als je er nu voor kiest om het NS Flex Dal Voordeel te nemen en straks begint met een Master, kun je later geen gebruik meer maken van het aanbod of de overgebleven maanden. Uiteraard is het geen probleem om dan weer een Studentenreisproduct te nemen. Als je dat doet, raad ik je wel aan om het NS Flex abonnement dan wel geheel te beëindigen omdat dit niet lekker werkt in combinatie met het Studentenreisproduct.

Reageer