Dal werkt niet op kaart
Hoi mirtheakkerman,
Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw klantgegevens.
Je kunt het beste contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.
Had je de OV-chipkaart los besteld en daarna een abonnement afgesloten? Dan moet je het abonnement nog ‘activeren’ bij een kaartautomaat.
Staat het abonnement wel op uw kaart?
Hebt u het abonnement wel bij de automaat op uw kaart gezet?
Als de nieuwe kaart mee is besteld met het abonnement staat het abonnement er direct op en hoef je het niet zelf op te halen bij een automaat. Is de kaart zelf besteld bij OV-chipkaart.nl en is later het abonnement besteld dan moet je nog wel naar een automaat om het abonnement te activeren op de kaart.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.