Skip to main content
Antwoord

Flex dal werk niet op mijn kaart

  • January 24, 2024
  • 3 reacties
  • 78 Bekeken

Dal werkt niet op kaart 

Beste antwoord door mrfreeze

Hoi mirtheakkerman,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw klantgegevens.

Je kunt het beste contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Had je de OV-chipkaart los besteld en daarna een abonnement afgesloten? Dan moet je het abonnement nog ‘activeren’ bij een kaartautomaat.

3 reacties

mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • January 24, 2024

Hoi mirtheakkerman,

Op deze community helpen reizigers elkaar en wij kunnen uiteraard niet bij jouw klantgegevens.

Je kunt het beste contact opnemen met de klanteNService per telefoon (030-7515155), chat, Facebook of X.

Had je de OV-chipkaart los besteld en daarna een abonnement afgesloten? Dan moet je het abonnement nog ‘activeren’ bij een kaartautomaat.


  • Koploper****
  • January 24, 2024

Staat het abonnement wel op uw kaart? 


Momo
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • January 24, 2024

Hebt u het abonnement wel bij de automaat op uw kaart gezet? 

Als de nieuwe kaart mee is besteld met het abonnement staat het abonnement er direct op en hoef je het niet zelf op te halen bij een automaat. Is de kaart zelf besteld bij OV-chipkaart.nl en is later het abonnement besteld dan moet je nog wel naar een automaat om het abonnement te activeren op de kaart.