Ik probeer mijn flex dalvrij te pauzeren maar krijg steeds foutmeldingen
Ik moet het later opnieuw proberen
En ik probeer het al vanaf een uur of acht vanavond
Gewoon zonde en jammer, dan betaal ik dubbel
En aangezien ik om 22.59 de chat probeerde en de NS enquete 'hoe tevreden bent u' er doorheen hopte, is het nu 23.01 en dus te laat, de chat is dicht.
Verdorie
Ik probeer het nog een keer om die foutcode te pakken te krijgen
Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)
En als later na middernacht is betaal ik een dag dubbel wat zonde is
Voorstel: ik heb vandaag, woensdag 29 december 2021, mijn flex dalvrij omgezet in flex basis. Maar dat lukt dus niet. Ik probeer het vlak voor middernacht nogmaals, als het dan niet lukt is dit gewoon op vandaag, woensdag, ingegaan.