beantwoord

Flex Dalvrij pauzeren en omzetten naar Flex Basis, helaas, dat kan nu (al uren) niet

  • 29 December 2021
  • 9 reacties
  • 878 Bekeken

Reputatie 2

Ik probeer mijn flex dalvrij te pauzeren maar krijg steeds foutmeldingen       

Ik moet het later opnieuw proberen

En ik probeer het al vanaf een uur of acht vanavond

Gewoon zonde en jammer, dan betaal ik dubbel

En aangezien ik om 22.59 de chat probeerde en de NS enquete 'hoe tevreden bent u' er doorheen hopte, is het nu 23.01 en dus te laat, de chat is dicht.

Verdorie

Ik probeer het nog een keer om die foutcode te pakken te krijgen

Sorry! Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

En als later na middernacht is betaal ik een dag dubbel wat zonde is

Voorstel: ik heb vandaag, woensdag 29 december 2021, mijn flex dalvrij omgezet in flex basis. Maar dat lukt dus niet. Ik probeer het vlak voor middernacht nogmaals, als het dan niet lukt is dit gewoon op vandaag, woensdag, ingegaan.

icon

Beste antwoord door Thom 29 December 2021, 23:43

Bekijk origineel

9 reacties

Reputatie 7
Badge +4

Het is hier geen kanaal van Klantenservice maar een reizigersforum. U zult toch echt daar contact mee moeten opnemen. Bellen kan ook: 030 7515155, dit telefoonnummer is 24/7 te bereiken. De site ligt er wel vaker uit.

Wij kunnen u hier niet rechtstreeks helpen.Veranderingen gaan per direct in, niet met terugwerkende kracht.

Reputatie 2

Hiep hoi, 00.39 uur, en opeens geen foutmeldingen meer maar het lukt nu gewoon. En nu slapen. Maar wat betekent nou toch WS-0035? :blush:

Reputatie 7
Badge +1

Dat zal denk ik een controlecode zijn waaraan de IT-afdeling kan zien wat er in de systemen is foutgegaan.

Je ziet bij veel systemen dergelijke codes als er iets mis gaat.

Badge +3

WS zal wel voor webshop staan, bij 0034 staat er nog een andere bestelling open.

Die 0035 lijkt de laatste tijd vaker voor te komen, maar geen idee wat die veroorzaakt.

Zelfde probleem

Sorry!

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

Reputatie 4

Zelfde probleem

Sorry!

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

ik krijg ook fout melding wil dal voordeel omzetten maar door storing gaat dat niet (OA500)

Reputatie 4

Zelfde probleem

Sorry!

Door technische problemen is het op dit moment niet mogelijk om verder te gaan. Probeer het later nog een keer (WS-0035)

ik krijg ook fout melding wil dal voordeel omzetten maar door storing gaat dat niet (OA500)

inmiddels is die verwerkt en doorgevoerd zonder klantenservice kreeg netjes de mail

Reputatie 2

Toch nog even een vraag over het pauzeren van mijn Flex Dalvrij

Moet ik dan klikken op ‘abonnement stopzetten’ of moet ik dan klikken op ‘abonnement omzetten’? 

En het kost me nu E 10,-, is dit nieuw dat omzetten of pauzeren en weer aanzetten of starten nu 10,- per omzetting kost?

Graag weer info van iemand want zoals ik het overal lees is dit me toch niet duidelijk

Groetjes!

Reputatie 7
Badge +3

Je moet kiezen voor  “Ander abonnement kiezen”.  Je komt dan in de webshop en bij kiezen van Flex Basis zie je eerst de algemene melding dat er €10 administratie kosten worden berekend, maar als je doorklikt en je aan de zijkant ziet wat je huidige abonnement is en wat je nieuwe abonnement wordt zijn de kosten weg. De kosten blijven wel staan als je nog een  andere OV-chipkaart in je account heb zonder Flex en die kaart zonder Flex zou selecteren om daar Flex Basis op te zetten. Maar zolang je maar 1 kaart hebt en daar al Flex opstaat of de juiste kaart met Flex selecteert hoef je die kosten niet te betalen. 

 

Reageer