beantwoord

flex terug

  • 16 April 2024
  • 4 reacties
  • 106 Bekeken

kan ik mijn flex abonnement terug zetten naar een daluren abonnement en daarbij mijn vrij reizen dagen terug krijgen ik heb daar namelijk apart voor betaald en dit werd niet vermeld bij het overzetten van mijn abonnement

icon

Beste antwoord door Lorena NS 16 April 2024, 15:16

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Willem54 en welkom bij de NS Community! 

Als je het voorgaande Dal Voordeel abonnement met Keuzedagen volledig hebt beëindigd, is dat helaas niet mogelijk. Je kunt wel het NS Flex abonnement beëindigen en een nieuw Dal Voordeel abonnement op saldo bestellen, maar daarbij zijn de Keuzedagen dan niet mogelijk. Na het beëindigen van de Keuzedagen is het niet mogelijk om het komende jaar nieuwe Keuzedagen te bestellen.

Reputatie 7
Badge +3

Ik vind dat NS ook wel duidelijker mag communiceren dat er bij Flex geen Keuzedagen mogelijk zijn. Jullie sturen wel de Dal Voordeel op saldo-abonnementhouders een reclamemail om ze te verleiden over te stappen naar Flex, maar door dit niet te vermelden krijg je een hoop teleurgestelde reizigers.

Reputatie 1

Hey Willem54 en welkom bij de NS Community! 

Als je het voorgaande Dal Voordeel abonnement met Keuzedagen volledig hebt beëindigd, is dat helaas niet mogelijk. Je kunt wel het NS Flex abonnement beëindigen en een nieuw Dal Voordeel abonnement op saldo bestellen, maar daarbij zijn de Keuzedagen dan niet mogelijk. Na het beëindigen van de Keuzedagen is het niet mogelijk om het komende jaar nieuwe Keuzedagen te bestellen.

Waarom zouden er dan geen Keuzedagen bij een nieuw Dal Voordeel abonnement op saldo besteld kunnen worden?

Reputatie 7
Badge +3

Hey Willem54 en welkom bij de NS Community! 

Als je het voorgaande Dal Voordeel abonnement met Keuzedagen volledig hebt beëindigd, is dat helaas niet mogelijk. Je kunt wel het NS Flex abonnement beëindigen en een nieuw Dal Voordeel abonnement op saldo bestellen, maar daarbij zijn de Keuzedagen dan niet mogelijk. Na het beëindigen van de Keuzedagen is het niet mogelijk om het komende jaar nieuwe Keuzedagen te bestellen.

Waarom zouden er dan geen Keuzedagen bij een nieuw Dal Voordeel abonnement op saldo besteld kunnen worden?

Omdat er maar 1x per jaar keuzedagen besteld kunnen worden. TS had al keuzedagen besteld en heeft deze voortijdig opgezegd. Daarbij zal TS restitutie hebben gekregen van vooruitbetaald abonnementsgeld en niet gebruikte keuzedagen. Als je binnen een jaar meerdere keuzedagenabonnementen kunt  bestellen, kun je op die manier erg goedkoop reizen. Voor december 2022 kon je meerdere keuzedagenabonnementen hebben, maar bij iedere keuzedagabonnement hoorde een Dal voordeelabonnement. Dus bij 2 keuzedagenabonnementen 2 Dal vordeelabonnementen.

Reageer