beantwoord

flex traject vrij - vergeten uit te checken

  • 1 May 2024
  • 4 reacties
  • 60 Bekeken

Vandaag was ik bijna vergeten uit te checken. Ook als er treinvervangingsbussen zijn kan dat gemakkelijk gebeuren. Wat moet ik dan doen? Heb ergens gelezen dat er voordelen zijn als je een flex traject kaart hebt en je vergeten bent uit te checken. 

icon

Beste antwoord door Rory NS 1 May 2024, 18:51

Bekijk origineel

4 reacties

Als je gebruik maakt van een NS-bus schiet het uitchecken er inderdaad wel eens bij in. Mocht dat gebeuren, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen in veel gevallen de rit voor je corrigeren.

Reputatie 7
Badge +3

Als je vergeet uit te checken dan krijg je €20 correctietarief.

Als je gebruik maakt van een NS-bus schiet het uitchecken er inderdaad wel eens bij in. Mocht dat gebeuren, dan kun je altijd contact opnemen met de klantenservice. Wij kunnen in veel gevallen de rit voor je corrigeren.

Bedankt.Ik las ook dat het vanzelf gecorrigeerd wordt.Anders na 48 uur een link in ns app. Klopt dat? 

Dat klopt. Ons systeem zal eerst proberen om de rit automatisch aan te vullen op basis van je eerder gemaakte reizen. Lukt dit niet, dan zul je hierover bericht krijgen en kan je het correctietarief handmatig terugvragen.

Reageer