Op 7-8 april 2022 heb ik mijn Dal Vrij abonnement opgezegd en een Basis abonnement afgesloten. Het verschilbedrag is op 13 april door NS op mijn bankrekening gestort. Maar in mijn Mijn NS account staat mijn Dal Vrij abonnement nog steeds als niet opgezegd. Kunt u deze fout herstellen?
HAD je echt al FLEX?? Dat is de beslissende factor-indien niet, dan had/moet je dus nog bestelling ophalen bij een automaat. ENKEL bij veranderingen in FLEX hoef je dat niet meer te doen. En dat meldt je hier niet duidelijk. Je moet in ieder geval ook een mail hebben gehad als bevestiging-lees die nog eens heel goed. Er is een termijn waarin je de best. moet ophalen, indien nodig, kan wel zijn dat die verstreken is
met enkel je naam zal NS overigens niks aankunnen en je broer of neef kan ook wel leuk willen wezen. Dus als er iets is misgegaan zal je zelf opnw moeten reageren.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.