Fout herstellen | NS Community
beantwoord

Fout herstellen

  • 5 May 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Op 7-8 april 2022 heb ik mijn Dal Vrij abonnement opgezegd en een Basis abonnement afgesloten. Het verschilbedrag is op 13 april door NS op mijn bankrekening gestort. Maar in mijn Mijn NS account staat mijn Dal Vrij abonnement nog steeds als niet opgezegd. Kunt u deze fout herstellen?

icon

Beste antwoord door bahnrider 5 May 2022, 14:35

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +1

HAD je echt al FLEX?? Dat is de beslissende factor-indien niet, dan had/moet je dus nog bestelling ophalen bij een automaat. ENKEL bij veranderingen in FLEX hoef je dat niet meer te doen. En dat meldt je hier niet duidelijk. Je moet in ieder geval ook een mail hebben gehad als bevestiging-lees die nog eens heel goed. Er is een termijn waarin je de best. moet ophalen, indien nodig, kan wel zijn dat die verstreken is

met enkel je naam zal NS overigens niks aankunnen en je broer of neef kan ook wel leuk willen wezen. Dus als er iets is misgegaan zal je zelf opnw moeten reageren.

Reageer