Skip to main content
Antwoord

fout melding e 100 wat te doen

  • August 30, 2022
  • 2 reacties
  • 216 Bekeken

Ik krijg een fout melding bij aanvraag abbonement

E100

Beste antwoord door Aurora NS

Hoi Hdhdhducj en welkom op de NS Community!

Gek dat je een foutmelding krijgt, alles hoort gewoon te werken. Heb je al geprobeerd om de cookies uit je browser te verwijderen, of wellicht een hele andere browser te proberen?
Anders wil ik je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice

2 reacties

Aurora NS
Moderator
  • Oud moderator
  • Antwoord
  • August 30, 2022

Hoi Hdhdhducj en welkom op de NS Community!

Gek dat je een foutmelding krijgt, alles hoort gewoon te werken. Heb je al geprobeerd om de cookies uit je browser te verwijderen, of wellicht een hele andere browser te proberen?
Anders wil ik je adviseren contact op te nemen met de Klantenservice


mrfreeze
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • August 30, 2022

Gek dat je een foutmelding krijgt, alles hoort gewoon te werken.

 

Gek dat jij dit gek vindt 😉 Het regent de laatste tijd klachten hierover:

De laatste update vanuit NS was:

Ik verneem dat dit te maken kan hebben met dat de geboortedatum niet is toegevoegd in het Mijn NS-account. Het is de bedoeling dat er contact wordt opgenomen met onze NS Klantenservice, waarbij de gegevens aangevuld kunnen worden en een nieuwe uitnodiging verstuurd wordt voor het activeren van het account en voor het bestellen. Excuus voor het ongemak!