beantwoord

fout tijden vervoer bewijs control bij conducteur

  • 27 May 2022
  • 1 reactie
  • 89 Bekeken


 

Geachte heer/mevrouw, 

 

Onder Relatienummer: 0214763924 ,kenmerk: 518238131 verbaast me een mail van NS dat er zijn een treinreis gemaakt zonder toeslag 1e klas en het correctietarief van € 20,00 wordt op de eerstvolgende factuur in  mijn rekening gebracht.

op 26 mei 2022 om 22:34 was ik terug van mijn werk in schiphol en mijn telefoon batterij was op ik vroeg jou collega als ik kan bij klaas 1 zitten want ik wil alleen mijn telefoon opladen, en hij geeft me een toesteming maar ik heb ook dit voor die conducteur ook gezegd en het was erg druk tot de train stopt bij Duivendrecht ben ik overgestoppen en terug naar klaas 2 ,  maar ze heeft voor me niks gezegd dat kom een toeslag correctie.

Ik hoop als u graag deze toeslag correctie annulieren want helaas ik vind oneerlijk toeslag.

 

Hoor ik van u graag, met vriendelijke groeten,

  1. El Turkmani
icon

Beste antwoord door Slidestops 27 May 2022, 02:26

Bekijk origineel

1 reactie

Als u gebruik maakt van de 1e klasse of de voorzieningen van de 1e klasse, dient er ook een 1e klas vervoersbewijs te zijn. De conducteur kan dit met NS-Flex of Business abonnementen administratief regelen via zijn/haar controle apparaat. 

In dit geval betaald u het extra tarief, voor de klasse waar u daadwerkelijk ook gebruik van gemaakt heeft

Reageer