Foutief OV abonnement | NS Community
beantwoord

Foutief OV abonnement

  • 5 October 2022
  • 3 reacties
  • 65 Bekeken

Het is een gigantisch probleem om te communiceren met de NS. Of je nu belt of chat je moet wel een paar uur rekenen als ze wat wilt.

Kleindochter heeft zwaar autisme en heeft in haar onschuld een foutief OV abonnement afgesloten omdat ze in de veronderstelling was dat alle Openbaar vervoer daaronder valt. Maar terug geven van een gedeelte van het abonnementgeld dat kan natuurlijk niet bij NS

icon

Beste antwoord door MoDe 5 October 2022, 14:35

Bekijk origineel

3 reacties

Het lijkt me logisch dat er geen geld terug gegeven wordt voor de dagen die al gepasseerd zijn en er gebruik gemaakt is van het abonnement, verder zijn wijzigingen in de nieuwe flex abonnementen zelf te maken via de MijnNS omgeving.

Reputatie 7

Dat kan wel bij NS, indien u binnen 14 dagen een beroep doet op het herroepingsrecht.

Reputatie 7
Badge +3

Binnen 14 dagen kun je beroep doen op herroepingsrecht.

Na 1 maand kun je het abonnement wijzigen naar Flex basis of opzeggen.

In beide gevallen krijg je vooruitbetaalde abonnementsgeld terug. Bij herroeping wordt voor al gemaakte reizen vol tarief gerekend. 

Reageer