beantwoord

Foutieve gegevens bij NS vwb mijn reisbewegingen

  • 4 February 2023
  • 4 reacties
  • 72 Bekeken

De service van NS om te kijken of mijn huidige abonnement nog past werkt niet goed. Deze werd aangeboden via de mail deze week.

Bij controle van mijn dalurenpas  40% : 3528 0434 3328 8278 zegt NS dat ik het afgelopen jaar geen reisbewegingen heb gemaakt. Dit klopt helemaal niet.

Hoe kom ik er wel achter of mijn abonnement nog steeds de goede is voor mij?

Vriendelijke groeten, Joyce Van Esch

icon

Beste antwoord door Daniël NS 4 February 2023, 15:31

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 6

Hey Joyce Van Esch. Welkom bij de NS Community.

Het kan zijn dat het systeem je gegevens nu niet goed kan laden, maar er kunnen ook andere redenen zijn. Reis je bijvoorbeeld nog op saldo en met niet NS treinen? Dan kunnen wij dit niet inzien. Als je je reispatroon hier aangeeft kunnen we altijd samen met je kijken wat handig voor je is. Je kunt ook nog contact op nemen met de klantenservice om je data na te laten kijken zou je dat willen! 

Badge +3

Deze persoon reist zeer waarschijnlijk op saldo want automatisch opladen staat aan, en er staat ruim 26 euro saldo op de kaart. Kan natuurlijk ook alleen voor BTM zijn.

Voor de rest is die Keuzehulp verre van perfect.

Reputatie 7
Badge +3

Wanneer je op saldo reist, dan is het handig om een account te nemen bij OV-chipkaart.nl Je kunt dan al jouw reizen terug zien. Bijkomend voordeel is dat je een herinnering krijgt als jouw kaart verloopt.

Badge +3

Er wordt blijkbaar maar weinig gereisd want de kaart is voor het laatst gebruikt op zondag 22 januari.

Waarom je dan een mail krijgt van NS is me een raadsel, maar het kan zijn dat je een duur abonnement hebt en juist daarom ‘verzocht’ wordt om n.a.v. je reisgedrag eens te kijken of dat nog wel passend is? 🤗

Reageer