Skip to main content
Antwoord

foutje

  • April 2, 2022
  • 1 reactie
  • 47 Bekeken

Ik heb een (nieuw) abonnement met keuzedagen ingaande 16 maart.

 

Vandaag van Zevenbergen naar Middelburg v.v. gereisd maar voltarief betaald.

Wat is er mis gegaan?

 

Beste antwoord door MoDe

Heb je bij een automaat de keuzedag opgehaald en op jouw OV-chipkaart gezet en daarna met de kaart ingecheckt?

Als je dat gedaan hebt, dan kun je het beste de klantenservice (telefoon, Twitter, Facebook of chat) er naar laten kijken. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.

1 reactie

MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • Antwoord
  • April 2, 2022

Heb je bij een automaat de keuzedag opgehaald en op jouw OV-chipkaart gezet en daarna met de kaart ingecheckt?

Als je dat gedaan hebt, dan kun je het beste de klantenservice (telefoon, Twitter, Facebook of chat) er naar laten kijken. Wij kunnen hier niet bij klantgegevens.