Skip to main content
beantwoord

foutmelding bij bestellen traject vrij

  • 31 oktober 2022
  • 1 reactie
  • 119 Bekeken

Ik probeer via mijn ns de hele dag al een traject kaart te kopen, echter krijg ik wisselend een foutmelding ws-0023 of ws-0035.

Iemand suggesties? Ik heb een OV kaart op naam zonder flex abonnement, wel een OV-fiets op dezelfde kaart...

Beste antwoord door Stijn NS

Goedenavond emily.vant.wout en welkom bij de NS Community.

Sinds gisterochtend is er een storing gaande bij het bestellen van nieuwe abonnementen, het is mogelijk dat jij daardoor deze foutmeldingen krijgt. Er wordt aan gewerkt om dit z.s.m. op te lossen, maar wanneer precies is niet bekend.

Je kunt eventueel contact op nemen met onze Klantenservice, mijn collega's zouden in staat moeten zijn om een NS Flex bestelling te plaatsen. Zij zijn telefonisch, via Chat of Social Media bereikbaar. Op deze pagina vind je de betreffende contactdetails.

Bekijk origineel

1 reactie

Stijn NS
  • Oud Moderator
  • 6369 reacties
  • Antwoord
  • 31 oktober 2022

Goedenavond emily.vant.wout en welkom bij de NS Community.

Sinds gisterochtend is er een storing gaande bij het bestellen van nieuwe abonnementen, het is mogelijk dat jij daardoor deze foutmeldingen krijgt. Er wordt aan gewerkt om dit z.s.m. op te lossen, maar wanneer precies is niet bekend.

Je kunt eventueel contact op nemen met onze Klantenservice, mijn collega's zouden in staat moeten zijn om een NS Flex bestelling te plaatsen. Zij zijn telefonisch, via Chat of Social Media bereikbaar. Op deze pagina vind je de betreffende contactdetails.


Reageer