Ik wil graag een nieuwe kaart aanvragen met een NS Flex Basis abonnement.
Alleen wanneer ik al m'n gegevens heb ingevuld, krijg ik deze foutmelding:
Note:Deze OV-chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS Flex. Kies voor een gratis nieuwe OV-chipkaart. (E100)
Kan iemand mij helpen?
Mvg, Bas
Beste antwoord door Lorena NS
Hoi Bas98 en welkom op de NS Community! Ik heb zelf ook even gekeken, maar het bestellen lukt mij wel. Het lijkt erop alsnog je toch al een bestaande OV-chipkaart hebt geselecteerd. Had je al wel een foto geüpload? En heb je ook al geprobeerd om het in een andere browser te bestellen of de cookies te verwijderen?
Hoi Bas98 en welkom op de NS Community! Ik heb zelf ook even gekeken, maar het bestellen lukt mij wel. Het lijkt erop alsnog je toch al een bestaande OV-chipkaart hebt geselecteerd. Had je al wel een foto geüpload? En heb je ook al geprobeerd om het in een andere browser te bestellen of de cookies te verwijderen?
Tip: als je voor het eerst Flex bestelt , betaal je €10 administratiekosten bij Flex basis en Flex weekend voordeel. Als je kiest voor Flex Dal voordeel kostvdat €5,10 per maand en betaal je geen administratiekosten.
Hoi Bas98 en welkom op de NS Community! Ik heb zelf ook even gekeken, maar het bestellen lukt mij wel. Het lijkt erop alsnog je toch al een bestaande OV-chipkaart hebt geselecteerd. Had je al wel een foto geüpload? En heb je ook al geprobeerd om het in een andere browser te bestellen of de cookies te verwijderen?
Hoi Lorena,
Ik heb een nieuwe OV-kaart geselecteerd en een pasfoto geüpload. Ook heb ik andere browsers geprobeerd en zelfs een tweede account aangemaakt. Helaas werkt niets. Weet je misschien waar het anders aan kan liggen?
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.