beantwoord

Foutmelding bij nieuwe kaart aanvragen

  • 23 August 2022
  • 3 reacties
  • 480 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 1 reactie

Hallo,

 

Ik wil graag een nieuwe kaart aanvragen met een NS Flex Basis abonnement.

Alleen wanneer ik al m'n gegevens heb ingevuld, krijg ik deze foutmelding:

Note:Deze OV-chipkaart kan niet meer worden gebruikt voor NS Flex. Kies voor een gratis nieuwe OV-chipkaart. (E100)

 

Kan iemand mij helpen?

Mvg, Bas

icon

Beste antwoord door Lorena NS 23 August 2022, 13:01

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hoi Bas98 en welkom op de NS Community! 
Ik heb zelf ook even gekeken, maar het bestellen lukt mij wel. Het lijkt erop alsnog je toch al een bestaande OV-chipkaart hebt geselecteerd. Had je al wel een foto geüpload? En heb je ook al geprobeerd om het in een andere browser te bestellen of de cookies te verwijderen? 

Reputatie 7
Badge +3

Tip: als je voor het eerst Flex bestelt , betaal je €10 administratiekosten bij Flex basis en Flex weekend voordeel. Als je kiest voor Flex Dal voordeel kostvdat €5,10 per maand en betaal je geen administratiekosten.

Hoi Bas98 en welkom op de NS Community! 
Ik heb zelf ook even gekeken, maar het bestellen lukt mij wel. Het lijkt erop alsnog je toch al een bestaande OV-chipkaart hebt geselecteerd. Had je al wel een foto geüpload? En heb je ook al geprobeerd om het in een andere browser te bestellen of de cookies te verwijderen? 

Hoi Lorena,

Ik heb een nieuwe OV-kaart geselecteerd en een pasfoto geüpload. Ook heb ik andere browsers geprobeerd en zelfs een tweede account aangemaakt. Helaas werkt niets. Weet je misschien waar het anders aan kan liggen?

Reageer