Bij afsluiten van NSFlex kom ik niet langs 1e scherm waarbij ik contactgegevens etc moet invoeren, en krijg foutmelding WS-0028 dat ik contact moet opnemen met de persoon die de facturen betaald. Maar nergens in mijn profiel kan ik vinden (of wijzigen) hoe facturen moeten worden betaald, en Betaling is pas het 3e scherm van dit proces (en daar kom ik dus niet bij). Suggesties? Dank!
U kunt hierover het beste even rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Dat kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het nummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.
Wtf, vicieuze cirkel van afdeling naar afdeling naar afdeling naar afdeling. Terugbellen en terugbellen en terugbellen en niet terugbellen.
De servicedesk kan geen abonnement activeren voor mijn kaart. De webshop hetzelfde. Wel vol tarief betalen dat kan dan weer wel.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.