Skip to main content

*picture removed by moderator*

Beste NS medewerkers, we respecteren allemaal jullie werk, maar er is een groot probleem.

 

Het ding is dat jullie OV in staat hebben gesteld om met creditcards te betalen en de creditcards bevatten alle biometrische gegevens van een persoon, inclusief geboortedatum.

 

Waarom herkent uw systeem mijn geboortedatum niet?

 

Hierdoor wordt mijn NS Flex abonnement steeds afgesloten en moet ik voor de volle prijs rijden, waarom ?

 

De 5 euro kosten worden in rekening gebracht maar het NS abonnement werkt niet.

 

 

 

 

Translate on the go

Welkom op de NS Community, Ovchynnikov.

Je kunt in het OV inderdaad reizen met een creditcard, maar hier worden geen gegevens van afgehaald. Een geboortedatum zal dus nooit in het systeem staan, tenzij je deze zelf invult.
Als je problemen hebt met het bestellen van je abonnement kun je het beste contact opnemen met de Klantenservice.


Reageer