Skip to main content

Hallo,  ik heb een weekend vrij kaart gekocht.

Met een ov chipkaart. 

Hoe te gebruiken? Heb nog niks binnen of gaat t alleen digitaal?

 

Om uw abonnement te gebruiken, moet u in- en uitchecken met de OV-chipkaart waarop het abonnement staat. Als u dat in het weekend doet, dan reist u gratis.

Als u bij de bestelling van het abonnement een OV-chipkaart hebt meebesteld, dan wordt deze per post bezorgd. Als het meer dan een week geleden is dat u de bestelling gedaan hebt en nog geen kaart hebt ontvangen, neem dan rechtstreeks contact op met de klantenservice om te vragen of er iets is misgegaan met de bestelling. De klantenservice kan ook couponcodes geven die u kunt inwisselen voor een e-ticket om toch uw abonnement te kunnen gebruiken zolang u de OV-chipkaart nog niet ontvangen hebt.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op Twitter of Facebook.


Reageer