Tweemaal dit jaar stapte ik over van Flex basis naar dalvrij met korting voor 65+. Tweemaal kreeg ik de eerste rekening zonder de 65+ korting. Het was even puzzelen, want de Flex-rekeningen van NS zijn nogal verwarrend om twee redenen: het gaat bij de eerste rekening om een deel van de maand, en op de rekening is het tarief onderverdeeld in bedragen voor weekend, week en nog wat, bedragen die je nergens anders terugvindt.
De klantenservicedame was het met me eens en stuurde het probleem door naar de afdeling waar de facturen worden gemaakt. Ik kreeg het geld terug.
Ik had eerder iets dergelijks meegemaakt. Nu vraag ik me af hoe vaak dit voorkomt. Ik kan iedere 65-plusser aanraden om de eerste rekeningen na een flex-overstap goed na te rekenen, hoe ingewikkeld ook.
Fijn dag ik dit hier nog kon melden. Overmorgen kan het niet meer. Of vindt NS het niet prettig om op fouten te worden gewezen?
Antwoord
Geen 65+ korting berekend bij overstap van flex basis naar dal vrij
Beste antwoord door Robert B
Die leeftijdskorting kon ik dus, na me suf rekenen, niet op de volgende factuur vinden.
Ook dat gebeurt vaker, dus neem contact op met de Klantenservice.
Waar blijft mijn leeftijdskorting na wissel Flrx abonnement ❓
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.