beantwoord

geen antwoord

  • 21 June 2022
  • 2 reacties
  • 65 Bekeken

Op 6-6 heb ik declaraties ingevoerd omdat ik mijn ov chipkaart was vergeten met korting abo. Hierdoor moest ik het volledige bedrag betalen, maar dit is te declareren, echter reageert de NS niet op mijn berichten. Ik krijg alleen bericht dat ik binnen 5 dagen bericht krijg (wat niet gebeurt) en kan ook niet reply’en. Wil graag het teveel betaalde geld terug en gewoon antwoord van NS.

icon

Beste antwoord door Erryt NS 21 June 2022, 18:41

Bekijk origineel

2 reacties

Hallo NitsaB en welkom bij de NS Community,


Het is erg druk bij ons, maar je krijgt via alle kanalen gewoon een antwoord. Je geeft aan binnen 5 dagen bericht te krijgen. Mag ik vragen hoe je de claim hebt ingediend?

Badge +3

Een kennis van me had op 28 mei een claim ingediend en kreeg die op 6 juni toegekend (en op 21 juni uitbetaald). Dat ging overigens om vertraging op 21 mei (seinstoring). Die 5 dagen halen ze dus niet, maar het lijkt in ieder geval geen maanden te duren.

De afhandeltijd van uw claim is afhankelijk van de inhoud van uw verzoek. Wanneer u een ontvangstbevestiging heeft gehad van uw claim dan kunt u erop vertrouwen dat wij uw claim in behandeling nemen.

Reageer