beantwoord

geen facturen?

  • 5 December 2021
  • 6 reacties
  • 165 Bekeken

Dag allen,

Vandaag een mail gekregen dat er een factuur zou zijn (die verwachte ik ook). Kijk ik in mijn NS: geen facturen…

Iemand een idee?

icon

Beste antwoord door bahnrider 5 December 2021, 13:38

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Vandaag is ZO. Die mail zal wel op een vaste dag v.d. mnd verstuurd worden, nota worden bij mijn weten enkel op echte werkdagen aangemaakt. Incasso is vaak weer een dag of wat later en ook enkel op echte werkdagen.

je kan altijd alvast bekijken op mijnNS wat zo ongeveer wel de hoogte zal zijn-er staat ook een teller bij, die is incorrect, je moet dus echt op mijnNS zijn-gaat vaak niet goed via app.

Hoi Profk99. Welkom bij de Community.

Heb je de betreffende factuur inmiddels in kunnen zien? :smile:

Hallo,

 

Ik krijg ook al enkele maanden een bericht via de mail dat ik facturen heb klaar staan in MijnNS, maar vooralsnog zie ik geen enkele factuur.

Als je in bent gelogd dan kan je via https://www.ns.nl/mijnns#/betaaloverzicht niets zien? Wellicht is je account dan niet goed gekoppeld. Via onze klantenservice kan dit voor je worden nagekeken. 

Reputatie 7
Badge +3

Hallo,

 

Ik krijg ook al enkele maanden een bericht via de mail dat ik facturen heb klaar staan in MijnNS, maar vooralsnog zie ik geen enkele factuur.

Log je wel in via de NS-website? In de app worden geen facturen getoond.

Ja, ik log in via de website.

Reageer