Skip to main content
Antwoord

geen facturen?

  • December 5, 2021
  • 6 reacties
  • 178 Bekeken

Dag allen,

Vandaag een mail gekregen dat er een factuur zou zijn (die verwachte ik ook). Kijk ik in mijn NS: geen facturen…

Iemand een idee?

Beste antwoord door bahnrider

Vandaag is ZO. Die mail zal wel op een vaste dag v.d. mnd verstuurd worden, nota worden bij mijn weten enkel op echte werkdagen aangemaakt. Incasso is vaak weer een dag of wat later en ook enkel op echte werkdagen.

je kan altijd alvast bekijken op mijnNS wat zo ongeveer wel de hoogte zal zijn-er staat ook een teller bij, die is incorrect, je moet dus echt op mijnNS zijn-gaat vaak niet goed via app.

6 reacties

Forum|alt.badge.img+1
  • Koploper**
  • Antwoord
  • December 5, 2021

Vandaag is ZO. Die mail zal wel op een vaste dag v.d. mnd verstuurd worden, nota worden bij mijn weten enkel op echte werkdagen aangemaakt. Incasso is vaak weer een dag of wat later en ook enkel op echte werkdagen.

je kan altijd alvast bekijken op mijnNS wat zo ongeveer wel de hoogte zal zijn-er staat ook een teller bij, die is incorrect, je moet dus echt op mijnNS zijn-gaat vaak niet goed via app.


Denice NS
  • Oud Moderator
  • December 8, 2021

Hoi Profk99. Welkom bij de Community.

Heb je de betreffende factuur inmiddels in kunnen zien? :smile:


  • Op het juiste spoor
  • July 30, 2022

Hallo,

 

Ik krijg ook al enkele maanden een bericht via de mail dat ik facturen heb klaar staan in MijnNS, maar vooralsnog zie ik geen enkele factuur.


Maxime NS
  • Oud Moderator
  • July 30, 2022

Als je in bent gelogd dan kan je via https://www.ns.nl/mijnns#/betaaloverzicht niets zien? Wellicht is je account dan niet goed gekoppeld. Via onze klantenservice kan dit voor je worden nagekeken. 


MoDe
Forum|alt.badge.img+3
  • Super user
  • July 30, 2022

Hallo,

 

Ik krijg ook al enkele maanden een bericht via de mail dat ik facturen heb klaar staan in MijnNS, maar vooralsnog zie ik geen enkele factuur.

Log je wel in via de NS-website? In de app worden geen facturen getoond.


  • Op het juiste spoor
  • August 2, 2022

Ja, ik log in via de website.