Geen factuur beschikbaar op MijnNS | NS Community
beantwoord

Geen factuur beschikbaar op MijnNS

  • 14 August 2022
  • 5 reacties
  • 319 Bekeken

  • Op het juiste spoor
  • 0 reacties

Hallo,

Ik heb nog geen factuur ontvangen van mijn laatste NS flex afschrijving. Wel een mailtje gehad dat deze te vinden zou moeten zijn onder betalingsoverzicht, maar deze is helaas leeg.

icon

Beste antwoord door Tomas NS 14 August 2022, 13:29

Bekijk origineel

5 reacties

Hoi Orfeo en welkom bij onze Community.

Ik vermoed dat er in dit geval iets niet goed gaat met de koppeling tussen je enerzijds je gegevens en facturen en anderzijds Mijn NS. De klantenservice kan dit voor je onderzoeken (en herstellen).

Luitjes, hier hetzelfde probleem… ik betaal automatisch. Mogelijk zit ‘t ‘m daarin. Ik heb nog nóóit -na ontvangst van de NS-melding dat er een factuur is- die factuur daadwerkelijk kunnen inzien. Ook eerdere facturen zijn onvindbaar. Geen idee ook hoe ik dat voor elkaar krijg.

Contact met NS gaat vooral via social media. Bizar, want als je daar niet op zit, dan is dit de enige manier om je vraag te stellen. Een chatbot ‘lastig te vallen’ lijkt ook zinloos, met deze specifieke vraag. Al met al erg frustrerend.

Ben nu aan het bellen, en dat vraagt veel geduld. Ondertussen heb ik een aardige dame aan de lijn die ‘t gaat uitzoeken … ben benieuwd. Wat blijkt: ik had twee registraties bij NS.nl: eentje op m’n werkmailadres, eentje op m’n thuismailadres. De factuurgegevens staan in het werkmailadres (en ondertussen ben ik gepensioneerd). De NS-mevrouw gaat ‘t nu bijeenvoegen en dan zou e.e.a. weer zichtbaar moeten zijn.

Wederom geen factuur te zien in Mijn NS. Elk jaar hetzelfde…….

Reputatie 7
Badge +3

Wederom geen factuur te zien in Mijn NS. Elk jaar hetzelfde…….

Kijk je wel in MijnNS via de website?

Wederom geen factuur te zien in Mijn NS. Elk jaar hetzelfde…….

Kijk je wel in MijnNS via de website?

Jazeker...staat niets in

Reageer