beantwoord

Geen factuur voor mijn Jaartraject vrij abonnement

  • 22 November 2023
  • 2 reacties
  • 52 Bekeken

Beste Forumleden,

Normaliter had ik nu al een factuur gehad, echter bij mijn ns staat nu al een week, eerstvolgende factuur 30 december i.p.v. een datum in november en ik kan nergens hier iets over vinden, maar is dit een foutje op de NS site en wordt mijn abonnement gewoon gefactureerd in november of wordt er in december dubbel gefactureerd?

 

Edit, lees nu dat ik in de titel Jaartraject heb gezegd maar het is een maandelijks Flex abonnement met een vrij traject.

icon

Beste antwoord door Robert B 22 November 2023, 19:09

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 6
Badge +2

Hey Jan82

Dat zal een foutje in het Mijn NS-account zijn. Zolang jouw abonnement nog actief is, zal er iedere maand een factuur voor je aangemaakt worden. Het kan soms voorkomen dat deze 1 à 2 dagen later komt dan jouw standaard factuurdatum.

Badge +3

Dat tellertje klopt vaak niet. Bij mij staat er ook al tijden 30 december maar heb mijn factuur van 9 november gewoon gekregen, en over die van 9 december maak ik me ook geen zorgen.

Wacht je factuur van november dus nog even af.

Reageer