Geen Flex abonnementen beschikbaar | NS Community
beantwoord

Geen Flex abonnementen beschikbaar

  • 1 September 2022
  • 4 reacties
  • 86 Bekeken

Reputatie 1

Ik wil graag mijn abonnement wijzigen maar er is op dit moment niets beschikbaar op ns.nl.

icon

Beste antwoord door Lorena NS 1 September 2022, 10:41

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +1

Er is helaas wederom een storing.

Reputatie 7
Badge +1

Als het heel dringend urgent meteen nu zou moeten, kan je proberen te bellen-maar ik schat dat ook dat heel lang gaat duren. En indien het lukt-ook nog maar de vraag of zij dan wel toegang hebben-onbekend hoe veelomvattend die storing is

Reputatie 1

Nu wel weer beschikbaar maar kan blijkbaar zelf momenteel niets wijzigen.

Reputatie 6
Badge +2

Goedemorgen Dr. Theopolis! 
De storing is inmiddels al verholpen. Het wijzigen zou dus wel mogelijk moeten zijn. Mocht het wijzigen toch niet lukken door een bepaalde foutmelding, neem dan contact op de klantenservice. Hierbij dien je wel rekening te houden met de lange(re) wachttijd.

Reageer