Goede avond. U spreekt hier met Jerrel Sowikromo. Ik heb op 15 novemeber j.l. een Flex Dal Voordeel abbonement afgesloten. Waarvan ik per email een bevstiging heb ontvangen. Maar tot heden heb ik nog steeds geen kaart ontvangen. Kunt u mij uitleggen hoe dat komt?
Bladzijde 1 / 1
Dat kunnen we hier niet, want wij zijn medereizigers die niet bij uw gegevens kunnen. Er is maar één manier en dat is contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155 of een van de andere kanalen. English spoken. Uw kaart had er al moeten zijn.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.