Geen kaart ontvangen na afsluiting van een Flex Dal Voordeel abonnement | NS Community
beantwoord

Geen kaart ontvangen na afsluiting van een Flex Dal Voordeel abonnement

  • 29 November 2023
  • 1 reactie
  • 41 Bekeken

Goede avond. U spreekt hier met Jerrel Sowikromo. Ik heb op 15 novemeber j.l. een Flex Dal Voordeel abbonement afgesloten. Waarvan ik per email een bevstiging heb ontvangen. Maar tot heden heb ik nog steeds geen kaart ontvangen. Kunt u mij uitleggen hoe dat komt?

icon

Beste antwoord door Thom 29 November 2023, 18:33

Bekijk origineel

1 reactie

Reputatie 7
Badge +4

Dat kunnen we hier niet, want wij zijn medereizigers die niet bij uw gegevens kunnen.  Er is maar één manier en dat is contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155 of een van de andere kanalen. English spoken. Uw kaart had er al moeten zijn.

Reageer