Skip to main content
Antwoord

Geen kaart ontvangen na afsluiting van een Flex Dal Voordeel abonnement

  • November 29, 2023
  • 1 reactie
  • 57 Bekeken

Goede avond. U spreekt hier met Jerrel Sowikromo. Ik heb op 15 novemeber j.l. een Flex Dal Voordeel abbonement afgesloten. Waarvan ik per email een bevstiging heb ontvangen. Maar tot heden heb ik nog steeds geen kaart ontvangen. Kunt u mij uitleggen hoe dat komt?

Beste antwoord door Thom

Dat kunnen we hier niet, want wij zijn medereizigers die niet bij uw gegevens kunnen.  Er is maar één manier en dat is contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155 of een van de andere kanalen. English spoken. Uw kaart had er al moeten zijn.

1 reactie

Thom
Forum|alt.badge.img+5
  • Super user
  • Antwoord
  • November 29, 2023

Dat kunnen we hier niet, want wij zijn medereizigers die niet bij uw gegevens kunnen.  Er is maar één manier en dat is contact opnemen met Klantenservice, 030 7515155 of een van de andere kanalen. English spoken. Uw kaart had er al moeten zijn.