Ik heb al jaren een abonnement waar ik braaf voor betaal, alleen krijg ik geen 40% korting op mijn reizen. Hier heb ik al meerdere keren over gebeld. Mij is beloofd dat het aangepast was, maar helaas betaal ik nog altijd de volle mep. Inmiddels ben ik er wel klaar mee en wil mijn misgelopen korting retour ontvangen. Wie oh wie kan mij helpen?
Deze community is bedoeld om reizigers door andere reizigers te laten helpen. Wij hebben geen toegang tot klantgegevens en kunnen u dus niet helpen met uw probleem.
U moet rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice om hierover met een medewerker van NS te spreken. Dat kan (wederom) telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. U kunt er ook voor kiezen om met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.
Welkom op onze NS Community, LiesvGorkom. Vervelend dat het niet werkt. Heb je het abonnement opgehaald/geactiveerd bij een automaat? En check je in in de daluren?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.