beantwoord

geen kosten gemaakt maar wel afgerekent

  • 20 October 2023
  • 1 reactie
  • 37 Bekeken

Geachte heer mevrouw,

 

Het is onmogelijk dat ik dit maand (oktober) kosten heb gedaan. Ik ben in buitenland. En wil graag dat dit maand niet van mijn rekening word afgenomen.

 

Alvast bedankt voor uw medewerking.

 

Met vriendelijke groet,

 

Banu Odabas

icon

Beste antwoord door Tochjo 20 October 2023, 13:47

Bekijk origineel

1 reactie

Badge +3

U kunt in Mijn NS (de website, niet de app) bij Betaaloverzicht een gespecificeerde factuur downloaden. Daarop kunt u precies zien waarvoor de kosten in rekening gebracht worden. Wellicht is het zo dat reiskosten uit de maand hiervoor nog in rekening gebracht worden, omdat ze nog niet verwerkt waren toen de vorige factuur gemaakt werd.

Als uit de factuur blijkt dat er ten onrechte kosten in rekening zijn gebracht, of als u de factuur niet kunt vinden, dan kunt u rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice. Zij kunnen ook aangeven waarvoor het bedrag in rekening gebracht wordt en eventueel een onjuiste factuur corrigeren.

Rechtstreeks contact opnemen met de klantenservice kan telefonisch: de klantenservice is 24 uur per dag bereikbaar op het telefoonnummer 030-751 51 55. Vanuit het buitenland is het wellicht handiger met NS te chatten (druk op deze pagina op de knop Chat met NS) of een berichtje te sturen op X (voorheen Twitter) of Facebook.

Reageer