Heb een aantal dagen geleden een NS Flex Altijd voordeel abonnement gekocht en betaald, maar tot op heden nog steeds niet per e-mail een ontvangstbevestiging daarvan gekregen. En ook geen email gekregen om eerdergenoemd abonnement op mijn persoonlijke OV chipkaart (eindigend op ***5505, te zetten. Met als gevolg dat ik nu al dagen wacht en ik nog steeds geen gebruik van mijn nieuwe abonnement kan maken. Is er wat aan de hand dat het zo lang duurt? Ik hoor graag.
Antwoord
geen ontvangstbevestiging na aanvraag abonnement
Beste antwoord door Melissa NS
Goedemiddag
Als je contact opneemt met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X, kan mijn collega voor je controleren of jouw abonnement correct op jouw OV-chipkaart staat. Helaas hebben wij op dit moment een storing met het versturen van de bevestiging e-mail. Mijn excuses voor het ongemak!
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Welkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met Facebookof
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.