Heb een aantal dagen geleden een NS Flex Altijd voordeel abonnement gekocht en betaald, maar tot op heden nog steeds niet per e-mail een ontvangstbevestiging daarvan gekregen. En ook geen email gekregen om eerdergenoemd abonnement op mijn persoonlijke OV chipkaart (eindigend op ***5505, te zetten. Met als gevolg dat ik nu al dagen wacht en ik nog steeds geen gebruik van mijn nieuwe abonnement kan maken. Is er wat aan de hand dat het zo lang duurt? Ik hoor graag.
Goedemiddag
Als je contact opneemt met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X, kan mijn collega voor je controleren of jouw abonnement correct op jouw OV-chipkaart staat. Helaas hebben wij op dit moment een storing met het versturen van de bevestiging e-mail. Mijn excuses voor het ongemak!
Weet u de ingangsdatum? Als het uw eerste Flexabonnement is, gaat het niet meteen in en moet u een ingangsdatum kiezen. Dat is vaak ongeveer minimaal een week vooruit. U krijgt dan uw bevestiging pas kort voor het in gaat. Wisselt u tussen het ene flexabonnement en. het andere dan is dat binnen een uur en meestel veel sneller.
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookWelkom
Nog geen account? Maak een account aan
Met een account kun je zelf topics plaatsen en reageren op berichten.
Login met Mijn NS Inloggen met FacebookEnter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.