Skip to main content

Heb een aantal dagen geleden een NS Flex Altijd voordeel abonnement gekocht en betaald, maar tot op heden nog steeds niet per e-mail een ontvangstbevestiging daarvan gekregen. En ook geen email gekregen om eerdergenoemd abonnement op mijn persoonlijke OV chipkaart (eindigend op ***5505, te zetten. Met als gevolg dat ik nu al dagen wacht en ik nog steeds geen gebruik van mijn nieuwe abonnement kan maken. Is er wat aan de hand dat het zo lang duurt? Ik hoor graag. 

Goedemiddag ​@kjcgrn, Welkom op de NS Community!

Als je contact opneemt met de klantenservice middels telefoon, chat, Facebook of X, kan mijn collega voor je controleren of jouw abonnement correct op jouw OV-chipkaart staat. Helaas hebben wij op dit moment een storing met het versturen van de bevestiging e-mail. Mijn excuses voor het ongemak!


Weet u de ingangsdatum? Als het uw eerste Flexabonnement is, gaat het niet meteen in en  moet u een ingangsdatum kiezen. Dat is vaak ongeveer minimaal een week vooruit. U krijgt dan uw bevestiging pas kort voor het in gaat. Wisselt u tussen het ene flexabonnement en. het andere dan is dat binnen een uur en meestel veel sneller. 


Reageer