beantwoord

Geen reizigerskorting bij parkeren met NS Flex Dal

  • 21 February 2024
  • 3 reacties
  • 113 Bekeken

Ik heb een NS Flex Dal abonnement. Ik heb mijn auto geparkeerd op de P+R Assen en ben aansluitend met de trein naar Schiphol gegaan en 5 dagen later weer met de trein terug gekomen. Ik heb het parkeren met mijn NS Flex Dal abonnement betaald.

Volgens de P+R tarieven lijst krijgen reizigers 4,50 euro korting op het dagtarief van 14,82 euro, maar is 74,10 euro (5 dagen x 14,82) in rekening gebracht voor het parkeren.

Waarom heb ik de reizigerskorting niet gekregen? 

icon

Beste antwoord door Robert B 21 February 2024, 21:33

Bekijk origineel

3 reacties

Badge +3

Welkom bij de NS Community!

Ik neem aan dat je eerst je ov-chipkaart gescand hebt, en de prijs vervolgens niet wijzigde?

Dan zie https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier

En soortgelijke topics zoals 

Of heb je alleen maar je ov-chipkaart gebruikt en is het bedrag via NS Flex gefactureerd? In dat geval neem contact op met de NS Klantenservice (telefoon, chat, social media).

Ik heb gisteren op P+R Assen dit ook gehad. Ik heb NS Flex Weekend vrij. Na een dag weg te zijn geweest ‘s avonds bij het uitrijden mijn ov-chipkaart gescand en binnen 1 tel zag ik ‘betaald’ staan met het bedrag zonder reizigerskorting van €14,82 en ging de slagboom al open! Ik heb niet eens de kans gekregen om een bankpas ofzo te gebruiken om te betalen. En daardoor lijkt het wel of er helemaal niet aan reizigerskorting wordt gedaan.

Ik zag vandaag in de NS app dat idd die €14,82 via NS flex gefactureerd gaat worden.

Uit bovenstaand bericht begrijp ik dat ik contact moet opnemen met de NS klantenservice.

Badge +3

Uit bovenstaand bericht begrijp ik dat ik contact moet opnemen met de NS klantenservice.

Ja, bij in en uit met een NS Flex abonnement zou je gewoon de reizigerskorting moeten krijgen.

Probeer het eventueel via https://www.q-park.nl/nl-nl/klantenservice/restitutieformulier (niet verkregen P+R korting) maar je hebt NS Flex dus zullen ze je naar de NS verwiijzen.

Reageer