Ik wil mijn Flex dalvrij abonnement terugbrengen naar Flex basis wegens werkzaamheden aan het spoor. Maar klantenservice wil geen coulance toepassen mbt werkzaamheden aan het spoor. Dit is al 1x eerder toegepast maar daar wordt nu niet meer op gereageerd omdat men zich keihard aan de wijzigingstermijn vasthoud. Ook door vervangend vervoer geen vergoeding mogelijk maar deze busdienst is niet te doen in combi met de verantwoordelijkheid van mijn beroep ivm extreem vroeg opstaan en lange diensten. Start werk 6.30 uur en bustijd 4.37 dus om 4.15 opstaan. Dit kan echt niet met een eindtijd van 16.00 en om 17.45 weer op station Grootebroek. Totaal 13,5 uur werkdag plus reistijd is niet te doen. Dus ik betaal en een zinloos abonnement plus eigen vervoer om vliegtuigen technisch veilig te laten vertrekken. Dus NS bedankt als ik een fatale fout maak volgende week.
Beste antwoord door MoDe
Bekijk origineel